Webáruház készítés 2014-es webshop megoldások emailben

by admin

Az első bekezdést emeljük ki és újra 2-3 mondatban magyarázzuk el miért is kapja ezt az e-mail. Ne tűnjön értékesítő e-mailnek! Legyen barátságos, vevőközpontú és keltsünk sürgősség érzést. Legyen benne egy telefon és egy e-mail cím is, ha kérdése lenne a vevőnek.

Egy link legyen csak a levélben és az webáruház készítés. A kosár helyreállítására alkalmazzunk szép nagy szines gombot. Tájékoztassuk a vevőt, hogy mikor töröljük véglegesen a kosarát, a határidő sok esetben azonnali cselekvésre készteti majd a vásárlót. Alkalmazhatunk érzelmekre ható fotót, például egy hölgy a homlokát fogja mint ha elfelejtett volna valamit. NE ajánljunk kedvezményt az első e-mailben, csak a 2., 3. vagy 4. e-mailben adjunk kedvezményt ha nem reagál az e-mailre. A hazai piacon dunát lehetne rekeszteni a sok webáruházból. Mindegyik hasonlóan néz ki, ugyanazokat a termékeket kínálja és a legtöbb webáruházban semmiféle egyediség nincs.


MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Copyright 2024 cmr-szallitmanybiztositas | Powered by WordPress